Min viktnedgång

Genväg till

3 april 2009

Oh My Good!

Jahapp då var jag här igen och kladdar ner några rader!

Är homealone nu ett tag tills mannen min kommer hem från jobbet.
Skrev till Maria på msn om dom hade lust och ha Ozzy några dagar så han kan vara ute dagarna i ända om han vill , slippa höra på gaphalsen ovanför, och för att han trivs bra hemma hos Maria och Janne. Samt ifall att jag ska hänga med min man när han ska köra lastbil. Så får väl se när ozzy vill komma hem igen eller när Maria o Janne tröttnar på honom. Inte för att jag tror att dom kommer göra det. För dom älskar honom lika mycket som vi gör här hemma.

Många kanske tycker jag gör fel som lämnar iväg min hund så här, men jag gör som jag själv vill och vet vad min hund tycker om och inte tycker om. Så varför ska han inte få kunna ta del i att ha 2 hem som bara älskar att ha honom nära. Nä jag tycker han är Bortskämd , inte alla som har 2 hem att bo i . Även om han mestadels bor här hemma hos oss.

Sen har jag gjort ett videoklipp med foton på min vovve! Det finns på youtube, men jag lägger in det här oxå =)

Fick precis besök av kussiluss! Skulle lämna tillbaks rakapparaten hon låna till sin gubbe.
Och sen har jag babblat i telefon=)

Så nu kommer väl snart gubben.. har väl gått en halvtimme sen jag börja skriva denna blogg för klockan är lite över 18 nu.

Ville bara säga Tack så jättemycket till Gizmo för ersättningen för videoklippet jag fixa till henne och hennes man Peter. Är överväldigad.. eller vad det heter. Fick ju en chock nästan haha. Men tack tack och vassego det var så lite så . Kul att göra nån glad ju .

nu ska jag tjata med syrran på msn.

kramiz

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar