Min viktnedgång

Genväg till

28 april 2009

"2 blondiner med mörkt hår"

Varit iväg med kuss på en liten shoppingrunda.. liten pinsam historia oxå innan vi kom iväg o handla.. skulle först köra o tanka bilen lite. När vi kom till Statoil så gick ja ut för o tanka.. fick inte upp tanklocket..tänkte att det är låst så satte i nycklen o vred om sen snurra jag o snurra.. men inte fan lossna fanskapet för de. Kuss testa oxå men ingen lycka där heller. Sen ringde jag hem till Gubben min o fråga han hur fan man gjorde.. han bara "den va öppen ditt pucko " du får snurra tills den lossnar.. jaja sagt o gjort ..vi fortsatte o snurra o snurra.. varv efter varv men inget hände..Vi stod o fundera på om vi skulle fråga nån trevlig själ som kunde hjälpa oss..men efter kämpat typ 10min eller nåt sånt.. så sket ja i de o körde hem så fick gubben hjälpa oss.. den var låst!!! haha vi trodde den va låst när den va svår att snurra ..den typ satt fast .. men så var ju inte fallet.. den skulle va så när den va öppen hahaha.. sen skulle man bara TA i lite så lossna den..TUR VI INTE FRÅGA NÅN om HJÄLP!! haha jaja man kanske skulle ta o blondera håret igen .. hahaha. Sen blev det åter igen tillbaka till statoil o tanka och sen till Lidl o Oj o handla.. jag skulle bara ha läsk sen ble de lite god glass o energidricka oxå. Kuss storhandla så kan säga att bilen var välfylld hihi. 

Ikväll blir de nog ingen middag ..pallar fan inte e ju för varmt o äta hihi så blir nog bara macka eller nåt annat lätt. 

Sen skulle nog kussilussen komma in senare ikväll o umgås o titta på serier o ha de trevligt om de inte slutar me kortspelande i köket istället haha.. 

nej nu är man poppis på msn igen så får kolla läget 

trevlig afton på er! 
kramiz


free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar