Min viktnedgång

Genväg till

1 juni 2009

Kattungar!

Hej hopp!
Full rulle varje dag som vanligt så dagarna bara flyger förbi.
I helgen har vi hjälpt Maria med att hämta en bil till Janne som han fick i tidig födelsedagspresent. Blev en biltur ändå ner till mellan trelleborg o ystad så de va en bit o köra =) men allt gick finemang o Janne blev jätteglad för sin present. Sen att det finns vissa i deras omgivning som inte glädjas med han är synd. Men han är värd att få en fritidssysselsättning tycker jag för han kämpar på för fullt för att de ska få renoverat o fixat i trädgården plus att han jobbar . Så då är han helt klart värd att få ha nåt som han själv kan gå o roa sig med för att få liten egen tid då o då.

Sen har man varit iväg lite på diverse sysslomål. Även varit hemma hos Lillis o hjälpt henne i lägenheten de börjar gå framåt nu iallafall o man ser att det sker förändringar . Har dock inte haft så mycket tid hemma med allt farande hit o dit så har bestämt mig för att denna veckan ska bli en mestadels hemmavecka o umgås med vovven, städa , fixa lite trädgården kanske o sola . hihi

Min kära kuss hade ju städat här hemma hos oss när vi var iväg o hämta jannes bil , hon hade även klippt gräset i den mån de gick.. Tack så jättemycket gumman hihi blev chockad hihihi

Idag vet jag inte om de blir att jag trots att jag sagt att jag ska va hemma , att jag hänger med sis till lillis o hjälper till lite me de sista.. för lillis får ju barnen idag så det är lite panik för hennes del nu kan jag tänka mig hihi . Men väntar på svar från sis just nu så får se vad som händer.

Har även gjort ett kap :P köpt en gräsklippare av Fd grannen Anna men den får vi kanske mot slutet av denna månaden eller början på juli. så slipper man fundera på o låna andras gräsklippare med mera hihi. Tack så mycket Anna för att du tänkte på mig :D

Hade tänkt lägga in lite foton oxå men hittar inte min sladd till telefonen så de får vänta lite.. men som ni vet så har ju kuss katt Miz fått 4 små söta bebisar de är en vecka gamla idag :D och i lördes fick lillis ena katt "Nisse" 3 små söta bebisar hon oxå så nu är det bara hennes andra katt Tizen som ska få sina bebisar. Så nu är det många kattungar i farten hihi .

Kommer foton lite längre fram .

Nej nu tror jag att kuss snart knackar på dörren o ska låna plåster innan hon ska bege sig till sitt sommarjobb =) Första dagen på jobbet idag.. brevidgång i fyra dagar :D Lycka till gumman och vi ses ikväll när vi kommer o möter dig på busshållsplatsen :D

Ha en härlig dag i värmen.. 1 juni redan... ojoj halva året gått :O

Snart midsommar o sen är det semester tider för mannen min =)

kraaamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar