Min viktnedgång

Genväg till

17 juni 2009

Vattenpöl = Havet

Hej igen ! Nu är jag här o skriver än en gång .. sen sist har de väl inte hänt så mycket .. kuss o talis har varit hemom en sväng o sen kom dom hit nu igen =) Blir en heldag med dom igen.. =)

Sen har jag spelat lite men de gick inte så bra så sket i de igen , har även pratat me lillis en bra stund i tele .. hon hade tråkigt o ville att vi skulle komma men de blir lite svårt när man inte har nån bil hemma ju..

Hon hade varit ute o sparkat boll med barnen men då hade dom hittat en vattenpöl som var bra mycket roligare än sparka boll så dom hade lekt där o då hade Wilma sagt " titta mamma där är havet" .. sen sprang dom o leta efter fler hav .. men de fanns bara ett o där plaska dom tills dom va så gott som dyngsura hihi.. Dom är för härliga när dom ska prata om saker o ting .

Nu sitter jag ju här igen vid datorn .. ska väl diska undan lite senare när jag känner för de o kanske dra en svängom med dammsugaren oxå men de får vi se hur de blir med det..

Imorgon är de tvättdags igen .. och sen är det midsommar.. tick tack tick tack så är sommaren över.. hahaha.. tiden går föööör fort..

Hörde ni åskan igår förresten.. eller ja åskan o åskan en blixt som lös opp hela himlen o sen en smäll efter de sen såg inte vi mer.. :O så de var nog bara väldigt snabbt förbigående..

Nej nu ska jag ge upp detta o prata med kuss hihi som redan börjat prata me mig hihi..

kramis

2 kommentarer:

  1. Japp blixt å åska missar inte jag, tycker de e mysigt så länge jag är inomhus hihi =)

    SvaraRadera
  2. ja de tycker jag oxå fast ja kan stå ute på balkongen oxå o titta hihi .. =)

    SvaraRadera