Min viktnedgång

Genväg till

9 juni 2009

Inte Klok ? måste man va de ?

En sen natt blev de igen.. som beroende av tvserie som fastnar jag o kan inte stänga av för att jag vill veta fortsättningen hela tidigt.. spännande slut på varje avsnitt nästan och då kan jag inte bara stänga av. Men när klockan närma sig halv fyra va jag bara tvungen . Annars hade jag nog legat kvar och kollat på det fortfarande :P
Igår kväll kollade jag och kuss på "Cold Creek Manor" den var faktiskt helt OK! Efter den va slut spela vi lite GH . Sen va de dags för kuss att hitta hem och då gick jag in och la mig o titta på OTH.

Skattepengarna kommer nog i morgon fy för vad skönt det hade varit.. men man ska inte ropa hej än bättre o lugna sig tills de är på kontot =)

Idag ska jag nog inte göra nåt speciellt mer än de vanliga rutinerna , städa ,diska m.m.

Lite halvfint väder ute just nu oxå men molnen kommer väl snart o blockerar hela himlen .

Längtar efter soliga varma dagar igen nu så man kan ut o bättra på solbrännan :P eller solbrännan o solbrännan snarare den bruna färgen :D

Har inte nåt speciellt o skriva om så jag avslutar med ett

Ha en trevlig tisdag !!

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar