Min viktnedgång

Genväg till

21 juni 2009

Foton!

Hej hopp! Hoppas ni alla haft en trevlig midsommar helg !
Här har den varit helt perfekt i goda vänners sällskap både fredag och lördag!

I Fredes var vi ju ute i klippan och åt midsommarmat o umgicks o hade en trevlig kväll blev även en liten amarula och en redbulljäger.. men sen fick jag huvudvärk så tog piller istället för o dricka opp min grogg hihi Var nog den Populäraste på plats av de minsta tjejerna hihi.. Lite avundsjuka på varandra när jag höll den ena o inte den andra så det sluta med att jag tog upp båda i famnen , bildbevis kommer här ...

Fannie och Nikkie myser hos "lilla" =)

Svårt o ta foto så jag fick med båda eftersom jag envisades med att själv ta korten hihi
Men det är ju mitt fadderbarn Nikkie (den stora tösen) och sen mitt Gudbarn Fannie och självklart myser jag med båda om jag kan =)


Igår lördag så var vi iväg med Maria o Stefan och 2 andra , vi åkte först ut till Maria o Stefan och käka frukost med dom sen begav vi oss till bjuv och där hoppa jag o maria av medans gubbarna stack o hämta de andra killarna.
Sen när dom kom tillbaks tog vi tåget till stan och sen båten över till helsingör o sen tåg igen till klampeborg där "Bakken" ligger. Sen var vi där o strosa rundor o åkte lite karuseller och hade en trevlig eftermiddag,kväll . Vi var hemma igen vid 22 tiden =)

Här ser ni deras nyaste karusell Tornado.. den va rolig men lite kort men satan va de gick undan hihi ..


Blev goa breezers oxå till oss tjejer , killarna drack öl =)

Skål min älskling


Häst o vagn åkte vi in o ut från bakken .. mysigt =) hihi


När vi kom hem till maria o stefan igen så busades med Ozzy och sen hoppa han in i bagaget så öppna jag i baksätet o där tittar han fram hihi såg väldigt komiskt ut hahaha =)


Så det har varit en helkul helg!
Ha en trevlig söndag!
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar