Min viktnedgång

Genväg till

30 juni 2009

jag är här !

Hej Hopp!
Har inte hunnit eller orkat sitta o blogga .. är ju riktigt varmt både inne o ute.. men lite uppdatering från gårdagen tänkte jag hinna med innan jag ska försöka mig på o städa här hemma.

Igår skulle jag åka med min älskade man när han skulle köra lastbil.. så jag steg upp 05,55 fixa till mig, åt frukost o löste lite korsord o läste hela tidningen.. innan min käre man vakna.. hörde bara hur han snooza sin mobil hela tiden.. o när klockan närma sig halv åtta o jag inte hört telen på ett tag så misstänkte jag att den slutat snooza. Så gick in o klappa min gubbe på axeln o fråga om han skulle ha sin data med sig . Och de skulle han så jag gick och packade ner den m.m. Medans han steg upp o klädde sig osv. Sen åkte vi in till stan. Till hans vanliga jobb då han skulle tömma en sopbil m.m. Så medans han gjorde de körde jag till Maxi o handla lite gott o dricka till lastbilsturen.

Sen när han var klar där körde vi vidare till nästa ställe.. hoppade in i lastbilen med all packning o sen körde vi ut till bjuv o sen vidare mot malmö . Var egentligen tänkt att vi skulle köra till köpenhamn men de saknades en brobizz så blev att vi körde till malmö o sen till helsingborg o sen åter till malmö o helsingborg igen. Så vi var hemma ganska tidigt runt halv tre tre ca. Åt lite macka o sen somna min älskade på soffan o jag gick in o la mig i sängen för o vila lite ja oxå.. men ja somna gott o sov fram till 19 ca..

Sen på kvällen körde jag o hämta kussiluss i klippan efter hon slutat jobba.
När vi kom hem fixade jag middag blev sen middag hemlagade köttbullar o stuvade makaroner.. gott gott..

Idag tisdag har jag först varit iväg med syrran hon skulle leta present till sin sambo som fyller år i morgon. Så de blev en runda i ängelholm var nog flera år sen jag gick i ängelholm o titta i affärer haha.. hon hitta nåt där iallafall.. o sen körde vi hit o sen körde hon vidare till familia.
Sen blev de en tur till Oj med älsklingen,kuss med familj hängde oxå med. Så vi fick handlat hem lite som behövs.

Nu är killarna iväg o ska fiska lite o sen ska dom nog kolla nåt annat oxå kanske.. men får hoppas dom inte är borta allt för länge idag hihi..
Så ska snart försöka städa undan lite här hemma så jag sen kan gå hemifrån med gott samvete .. man pallar inte så mycket i denna värme ju men man måste ju städa nångång o de behövs verkligen nu ..

Så hörs vi inte igen ikväll så hörs vi nog i morgon!

Kraam kraaam på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar