Min viktnedgång

Genväg till

22 juni 2009

Semester!

Första semesterdagen för min älskade man!!
Ja nu börjar hans semester från sitt vanliga jobb sen får man se hur mycket extra jobb han tar på sig hihi.. han är ju känd för sin rastlöshet :P

Igår va kuss med familj här lite då o då haha o hälsa på Gubbarna fixa o dona med johnnys cykel m.m. o sen var dom ute på en testrunda.. På kvällen blev de att kuss kom in hit igen så kolla vi på film.. Hitta ju den "där mitt hjärta finns" på filmerna som man kan hyra på teliaboxen .. fy fan va bra .. så den titta vi på. Sen gick jag o fixa lite sen efterrätt till mig o kuss..
blev riktigt gott faktiskt.. hihi

Jordgubbar,chokladpudding o vaniljglass o lite oboy strödd ovanpå hihi.. Kuss tyckte oxå om de.. de var ju tur de :P Kommer lite kort på det här :








Mums mums.. dock inte särskilt nyttigt kanske hahaha.. men man kan inte va nyttig alltid..

idag ska jag städa lite här hemma sen blir det väl sitta här o fixa lite vid datorn har lite att göra ska försöka rensa min externa hårddisk.. så man kanske kan formatera om den eller nåt.

Hade även oväntat besök igår , gamla grannen titta förbi o sa hej o snackade lite om bloggvärlden o anonyma kommentarer osv.. gick även in en sväng till kuss då hon skulle titta på hennes kattungar =)

Sen gick jag hem igen .. höll på o baka så var tvungen o ta degen .. De blev två grekiska bröd.. och gubben sa på kvällen..

"jag vill skilja mig...................................................................................................Om du slutar baka sånt bröd. "

hahaha han e för go min älskling :P

nej nu skriker maria o tess på mig på msn så får prata vidare med dom ..

skriver nog mer senare

kraaamizz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar