Min viktnedgång

Genväg till

18 juni 2009

Speedy Speedy

Äntligen närmar de sig slutet ...
Har varit full rulle hela dagen , kuss har städat här hos mig och jag smet in o städa hos henne , sen har vi tvättat all min tvätt o nästan all kuss tvätt blev precis klara och vikt o lagt in allt på sin plats både här och hos henne, Vi har busat med natalia och nu somnar snäckan vilken sekund som helst .. Just nu diskar kuss undan efter middagen =) sen ska vi bara renbädda min säng , har redan renbäddat hennes =)
Så man kan säga att vi varit aktiva idag så snart ska vi hålla kväll och käka lite gott o spela eller vad de nu blir innan våra gubbar kommer hem =)

Så tack så jättemycket för allt du gjort idag kussiluss , har ju inte gjort lika mycket hos dig bara diskat,plockat undan disken, plockat undan grejor o torkat bordet i storarummet o röjt lite .. du har ju dammat,dammsugat,diskat,plockat undan,diskat, svabbat golv, diskat och mycket mer hihi..

Tack tack älskar dig gumman !

Nu sover natalia hihi .. lär nog sova rätt länge i morgon =)

Trevlig Midsommar på er !

kraaam kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar