Min viktnedgång

Genväg till

17 juni 2009

BVC

Inget vill som jag vill just nu .. tänkte göra en glitter text o klistra in här från Jellymuffin.com men de ville sig inte som jag ville så nu skiter jag i det.

Igår kväll umgicks jag med kuss hela kvällen o in på natten , följde henne o talis hem vid halv två sen var de raka vägen in i sängen o då var klockan närmare 2.. somnade nog inte förräns vid halv tre tre.. vakna till av att niclas kom hem vid halv fyra.. men somna igen.. skulle ju upp tidigt o följa med kuss till bvc med natalia.

Nån minut i åtta damp de ner nåt i brevlådan och ozzy skällde några gånger , så då gick jag upp klockan skulle ringa kl 8 så de va ju inte lönt o somna om haha..
Sen messa kuss att dom va på väg ut så jag hoppa i kläder fixa håret o sånt o sen ut o sen begav vi oss hela vägen till bvc hahaha.. ligger typ 300 meter härifrån eller nåt sånt.. Natalia var så duktig , hon fick spruta oxå men hon gnällde bara ett par sekunder sen va de över .. Hon väger nu 9,5kg och var 77 cm lång =) Snart över 10 kg ju hihi ..

Nej nu måste jag ta natalia för hennes mamma smet iväg o skulle göra välling hihi ..

Ha en bra dag kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar