Min viktnedgång

Genväg till

27 juni 2009

Dagens Ego Foton!


Jahapp jag försöker mig på o fotografera mig själv som vanligt men ser lika sur o tvär ut alltid hahaha kan inte le på kommando för de ser så dumt ut.. kan helt enkelt inte få bra kort som jag blir nöjd med.. eller de brukar ta tid iallafall..


här står ja i hallen o detta kortet blev ganska bra... enligt mig själv..


Här ser ja ut som jag ska slå nån stackare.. eller som värsta bitchen.. haha..

Fått en smärre chock ?? nä ja bara fotograferar ännu .. hahaha

Så de ble ju ganska bra.. helt ok..
jaja nu har ni fått se hur jag ser ut dagen till ära.. Sitter nu o väntar på MAHIIIIIA så vi kan börja dricka e ju drickesugen nu .. ojojoj.. men men får vänta en stund till.. Gubben min har slocknat på soffan så han vaknar väl när dom kommer.. men va bra .. för då e han piggelin i kväll hehe..
ha en trevlig kväll
puss o kram

1 kommentar:

  1. MMm, jag håller med dig, marknaden var ju inget jämfört med förra året! Ganska kasst... och så hade de hägnat in hela scenområdet=s

    SvaraRadera