Min viktnedgång

Genväg till

16 juni 2009

Fullt upp!

Hej hopp nu har man nyligen kommit hem efter en promenad till Oj med Kuss o Natalia, självklart hade jag Ozzy med mig oxå =) Vi skulle skicka iväg lite grejor som vi fått sålt på tradera.. samt handla lite . Tog lite tid pga av mycket folk o beslutsångest på vad vi skulle ha .
Men till slut blev vi klara o vi kunde bege oss hemåt igen.
Blir nog att kuss o talis är här ikväll eller iallafall några timmar beror ju på om kuss ska in o lägga talis sen eller hon får sova i resesängen så länge.

Så blir äta lite godis o umgås o titta på tv,film eller spela eller en mix av allt kanske .

Sen blir de nog äta nån pannkaka med socker på mums mums.. onyttigt men gott.

Har nu rökat 3.5cigg idag och tycker att det är bra gjort .. men men bättre kan de bli .. o kan jag hålla mig antingen på samma antal som igår eller mindre så är det ju jättebra =)

Just nu sitter jag här vid den bärbara jag lånat och kuss sitter vid sin bärbara och natalia sitter i resesängen o leker o tittar lite på teven i mellanåt.
ozzy ligger o vilar på golvet brevid mig =)

Ska nog passa på o öppna ut där ute så han kan gå ut o lägga sig på gräset eller balkongen om han vill de istället nu när Natalia sitter i resesängen .

Hoppas ni haft en bra dag ni oxå =)

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar