Min viktnedgång

Genväg till

28 juni 2009

Trevlig kväll!

Godmiddag!

lite uppdatering från kvällen igår kommer här!
Maria kom hit vid halv åtta tror ja klockan va ca.. då börja vi dricka våra cider o bacardi direkt hihi o en liten stund efter så kom Janne oxå . Så han o niclas drack Öl. Vi lyssna på musik o satt o snacka o drack o hade de trevligt.. sen vid 22 begav vi oss upp emot byn . Var hur mycket folk som helst i öltältet vid stora scenen .. så vi gick en runda först o sen tillbaks dit.. men stanna bara en liten stund fanns inga sittplatser så vi bestämde oss för att gå upp till puben i stället. drack några groggar o sen satte vi oss på uteplatsen där o då kom kuss . men hon våga inte komma upp för hon hade sprit i sin väska hihi.. så niclas o janne gick ner o tvinga me henne o niclas tog hennes väska men vakterna ville kolla o då såg dom ju flaskan o då fick han inte komma in längre.. så vi gick allaihopa därifrån o begav oss hem hit till oss . Drack lite till o satt o snacka . Klockan var närmare 2 när vi skiljdes åt.. min älskling skulle ju upp o jobba kl halv sju .. så blev inte många timmars sömn för hans del men han sover nog gott senare idag .

Just nu sitter jag här o väntar på kuss ska ringa.. hon är på oj o handlar så vi ska träffas här utanför när hon kommer hem.
våra gubbar är iväg o letar fiskeställe. Så man får se om de blir att alla åker iväg o fiskar nån dag sen .. hade varit skoj..
Kanske blir en sväng till bjuv sen oxå för o prova på langos på pizzerian där..
kommer lite bilder på mina "fulla" vänner hihi
"Fjortisminen" haha

Här sitter dom på vår trappa o fnittrar o röker o tycker jag är tråkig som inte är lika full som dom haha.. men jag kände mig inte ett dugg full istort sett.. fast jag drack rätt mycke .. men blev mest proppmätt på all cider hihi .. älskar er tjejer tack för en kul kväll/natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar