Min viktnedgång

Genväg till

10 juni 2009

Möblering !! =)

Hej Hopp!
Idag har man fått gjort en hel del här hemma ! Tack vare Kussiluss kom in o surprisa medans vi prata i tele haha hade mina misstankar men de var ändå kul att hon kom .

Sen börja hon städa lite här och sen kom jag på den smarta idén att möblera i storarummet så det har vi pysslat me nu de senaste gångna timmarna =) Blev faktiskt riktigt bra.

Har precis dammsugat de sista plus fått undan disken så nu har jag bara skura golven och kanske ge mig på fönsterna oxå . De behövs kan man säga :P Passa på nu när solen inte lyser .

Sen framåt kvällen blir de varma mackor och kolla på film med älsklingen en stund , innan han beger sig in i sovrummet o jag sitter här vid datorn eller umgås med kuss . De kan man aldrig veta :P

Så dagen idag har varit aktiv trots att jag vakna rätt sent även denna dag :P Men idag har jag fått gjort lite mer än jag fick i går då jag bara satt här vid datorn o hjälpte vännerna med diverse bekymmer med olika grejor på nätet hihi.. o prata i tele. Så har tagit igen de idag :D

Men nu har jag inte tid o sitta här mer , får återkomma senare när jag är klar med allt =)

Så uppdaterar mer senare !!

Kraaamizz

1 kommentar: