Min viktnedgång

Genväg till

5 juni 2009

Födelsedagfirande och tvättande

God förmiddag!
Tvättdags igen men har bara 3 maskiner tvätt denna gången =) rätt skönt , så kuss ska tvätta efter mig så hon oxå får undan lite . Man får ju hjälpas åt i den mån de går =)

Låg o tittade på one tree hill till klockan var lite över 3 inatt.. oppsidaisy.. jaja sånt som händer, vakna av att posten kom utanför fönstret , kolla direkt på klockan o den visa 10,59 .. shit ska tvätta om 1 minut var min första tanke haha.. så jag flög upp o klädde på mig gick på toa osv sen gick ja ner i tvätten . Snacka om stress direkt på morgonen o många vet nog att jag hatar de.. men men så är de när man sover för länge kan bara skylla på mig själv .

Igår kom sis med sessan skulle ju passa henne nu i helgen när dom är iväg. Men det sluta med att Kuss tog med henne hem till sig istället hihihi .. så nu är hon där , så får ozzy o sessan träffas lite dagligen ändå ju.

Annars idag så är väl planen att vi ska ut till klippan när niclas kommer hem från jobbet, Janne fyller ju 28 år idag .. hipp hipp hurra !!
Vädret ser ju dock inte lovande ut för grillning.. men kanske blir de bättre framåt kvällen .. får hålla tummar o tår. =)

Blev en del pressande i solen oxå igår , som tur var valde man att sola först o städa sen.. för efter ca 2 timmar ute så kom de massa moln .. hihi så efter solningen så blev de städning här inne.. Min underbara kuss hjälpte mig .. tack gumman för hjälpen .
Så lite färg har man nog lyckats skrapa ihop =)

Nej nu ska jag fixa nåt o äta innan man ska ner i tvättstugan igen .

Ha en trevlig dag och en trevlig helg..

kraaamizzar

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar