Min viktnedgång

Genväg till

29 maj 2009

Uppe innan Tuppen!

God Förmiddag!
Nästan godmiddag för en annan ju.. har ju varit uppe sen kvart i sex. Tvättid idag ju mellan 6-11 så jag har hunnit med en hel del redan och klockan är endast kvart i tio. Har dammsugat,städat toaletten, renbäddat och plockat undan lite. Får se om jag hinner med fönsterputsning och lite mer dammtorkning .
Ska iväg sen när tvätten är klar ska hjälpa lillasyster i lägenheten några timmar så får mannen min hämta mig sen när han slutar jobbet.

Så det är en fullspäckad fredag och jag lär somna som en stock i kväll .

Men skönt att ha de mesta avklarat redan så kan man bara slappna av resten av dagen .

Fast nu blir de ju inte slappna av eftersom man ska iväg men ändå hihi .

Igår blev det en tur ut o shoppa igen lite mer pålägg o dylikt så vi klarar oss.
Blev både citygross o Oj pga av att mannen min skulle hämta ut paket där.

Måste försöka få fatt i en gräsklippare oxå så jag kan fixa trädgården igen börjar bli lite långt där ute . o vår gräsklippare e ju trasipaj :P
Får se om jag lånar kussiluss eller hur jag gör. Men de får nog bli en annan dag hinner knappast idag.
nej nu får jag avsluta snart dags o bege sig ner i tvättstugan igen .

Önskar er alla en trevlig helg

ps. Grattis i efterskott Anna!

kraamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar