Min viktnedgång

Genväg till

16 juni 2009

Anonyma kommentarer.. Fegt!!

Har nu fått ätit frukost, diskat, plockat undan disken o fixat lite i köket.. Har även hunnit med o synda.. har nu rökat 1 cigg.. men nu ska jag försöka låta bli så länge de går igen.. Kämpa kämpa kämpa.. o använder inga hjälpmedel utan har bara min egen vilja att gå på..

Ikväll blir det nog en matte/vovve kväll för mannen min ska nog iväg o köra lastbil , så ska nog ta mig ett bad, det var längesen , kolla på nåt bra på teve om där e nåt annars får de bli film eller serie som man har själv , dricka saft eller vatten och bara ta de lugnt, kanske blir de till att baka nåt oxå vet inte vad bara .. men de gör jag nog snart i så fall o inte i kväll. Har ju lite ägg att bli av med innan de blir gamla .

Vet inte om man får nåt besök senare man kan aldrig veta :P

behöver få tag på nån superduper bra lotion.. eller kanske både handcreme o sen nån lotion till resterande kroppen, jag är så torr i huden och "fjällar" hela tiden till o med i händerna.. speciellt efter jag varit i kontakt med vatten en längre stund.. Får ta o kolla upp de hela nån dag..

Finns de nåt värre än fega jävlar som ska hålla på kommentera bloggar o va spydiga o elaka o tro dom vet hur allt är.. Varför inte stå för vem dom är istället o skriva sitt namn.. Fegt är de .. usch..
O vad vet dom egentligen.. Har tydligen inte mycke koll iallafall för om man jobbat och sen blir arbetslös så har man enligt denne anonyma person inga pengar... Nähe.. Varför finns då Akassa tex.. ?? Jo de ska jag berätta.. Man får Akassa om man har arbetat innan i ett visst antal dagar o timmar.. och detta kan man få upp till ett år . För att man ska kunna överleva under tiden man försöker hitta ett annat arbete.. Vilket i dag inte är det lättaste.
Nej att dom bara orkar .. tror de hela handlar om avundsjuka eftersom de är anonyma..

Tänk om man kunde ta reda på vem dom är o ställa dom mot väggen eller skriva till dom o fråga vad dom vill.. Tror att dom hade blånekat i allafall..

Väx upp o lägg näsan i blöt i ert eget liv..

Nej nu ska jag fortsätta spana runt på nätet.. eller städa eller baka.. får se vad de blir..

kram kram på er mina vänner !

2 kommentarer:

  1. Fega idioter finns det gott om som inte står för sina åsikter.

    Lycka till med rökningen, hejjar på er!

    SvaraRadera