Min viktnedgång

Genväg till

6 juni 2009

En dag i Bjuv!

Har nästan precis kommit hem efter en hel eftermiddag i bjuv . Jag och kuss o Natalia begav oss ut där vid 11 tiden sen har vi umgåtts med min lillasyster o alla barnen hihi.. Har blivit mycket bus o skratt =) Snacka om olika längder på barnen o de två minsta skiljer de ju bara 1 vecka på men Cheevy är typ huvudet längre än lilla Natalia o väger nästan dubbelt så mycket hihi..
Kommer lite bilder från dagen här nedan .

Här står alla tre busungarna o tittar ut såg så fräckt ut så jag var tvungen att ta kort på de.
"tripp trapp trull" hihi


Här står Cheevy o Natalia o tittar ut på parkeringen från balkongen o Cheevy ser över utan problem men talis såg inte riktigt så hon böjde lite på benen o kollar ut genom springan istället hihi . Gullegrisar =)


Mamma o Son och Mamma o Dotter

Nisses bebisar börjar bli stora =) 1 vecka gamla idag =)


Tizens bebisar är ju bara 3 dagar gamla så dom var så små jämfört me dom andra.. men lika gulliga för de =)

Så nu ikväll blir det en lugn kväll hemma .. Får se om gubben min skulle in till Johnny eller hur de blir. De märker jag ju hihi.. Men ska fixa middag inom kort.. får väl bli köttfärssås o pasta eller nåt sånt.. Jag ville ha korvstroganoff o ris.. men gubben hade redan tatt fram köttfärs.. så får väl ha de i morgon istället kanske.
Ha en trevlig afton
kraaamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar