Min viktnedgång

Genväg till

26 juni 2009

Tack mina Vänner!

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes
Fredag och jag är uppe lite tidigare än vanligt .. panik direkt på morgonkvisten oxå, toapappret va slut.. och jag var bara tvungen o gå på toa.. sprang runt som en yr höna och leta o leta inte ens hushållspapper i sikte.. typiskt att allt ska va slut samtidigt.. men gav inte upp visste jag sett en toarulle nånstans i lägenheten.. o till slut hitta jag under soffbordet haha.. så jag kunde äntligen besöka toaletten i lugn o ro.

Har precis pratat med min gumma Gizmo som hjälpte mig med några länkar till lite blingies och fina texter osv.. Får ju ha nåt sånt nångång jag oxå :P Piffa till bloggen lite..

Igår blev de pizza till middag , bjöd även tess o johnny , efter vi käkat begav dom sig hemåt och vi gick in o la oss o titta på film.. Tror klockan va typ 21 hihi tidigt i säng.. men jag låg o titta på film till kl va 00.00 då stängde ja teven o försökte sova.. Har ju varit varmt hela natten oxå trots man haft fönstret öppet ..

Mannen min jobbar idag oxå men är nog hemma rätt tidigt trodde han så får hoppas de stämmer så jag kan ta bilen o köra o skicka iväg paketet till gumman juu.. Har lite dåligt samvete för att jag inte fick i väg de igår ju.. men men sånt är livet..

Vad sker annars idag då .. de gamla vanliga diska undan o plocka undan ut o slänga sopor och tvätta ska jag oxå göra kl11 så de e snart dags o bege sig ner i tvättstugan.

Tack Gizmo för hjälpen med länkarna hihi

Såg även att Michael Jackson avlidit igår ,läste det i gizmos blogg .. han har man inte hört nåt om på länge ,förvisso läser jag inte tidningar o lusläser typ hd eller aftonbladet osv på nätet heller så därför har ja kanske inte hört nåt om de innan haha.. men men de va ju inget man räknat med att han skulle försvinna från jordelivet redan. Vila i frid !

Igår hade jag en "tankspridd" dag som jag brukar ha lite då o då , men jag o gumman Tess satt ute o babbla i några timmar om allt möjligt.. plus att hon bjöd mig på cigg för mina var slut o gubben jobba.. så en del berodde nog på de oxå .. så jag undrar hur de ska gå när ja ska sluta röka .. (igen) på måndag.. men jag ska försöka har fan inte råd me de utan måste försöka bli av me de dumma beroendet.. Tack vännen min att du finns där för mig i vått o torrt..

De finns ni alla mina närmsta vänner är så tacksam över att ha er i mitt liv.. Tess,Maria o Vibbe ni är guld värda .. mer än de .. lyckligt lottad som har 3 underbara tjejer som finns där när ja behöver prata eller bara umgås eller vad ja nu än vill.. o ni vet att jag finns här för er oxå .. Älskar er !! Kraaaaamizzz

Idag kommer My o Bella hit dom ska sova här i helgen då dom ska springa runt på torparedagarna här i åstorp (marknadsdagar) så de ska sova i tält om vädret tillåter , ikväll kan dom sova inne om de vill men imorgon blir de tält för då ska maria o janne antagligen sova här hos oss då vi ska dricka lite o ha en trevlig kväll då dom är barnlediga ..

Nej nu har ja skrivit en massa om ditt o datt känns de som så nu tar jag en paus
kramizar

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar