Min viktnedgång

Genväg till

12 juni 2009

Regn,Regn

helgen är här igen och bara 1 vecka kvar till midsommarafton.. dagens väder är ju ett typiskt midsommarväder här i skåne iallafall. Men man kan ju hålla tummarna att det blir sol om en vecka =) .

Idag har jag städat och plockat undan lite , sen har jag suttit o läst en blogg om en tjej som har cancer , hemskt och läsa men jag hoppas av hela mitt hjärta att hon överlever och att cancern vill försvinna. Hon har två söta tjejer som vill ha sin mamma hos sig i många många år till och en man som älskar henne och som säkerligen längtar efter att hon ska bli bra o komma hem igen .
Mina tankar finns hos alla som är sjuka !

Är ganska glad över att jag inte har nån speciell att gå på skolavslutning till idag eller speciell finns de väl men inte som typ tar studenten eller nåt sånt. För i detta vädret vill man ju helst slippa stå ute o frysa :P

I helgen ska man va fyllechaffis till syrran o hennes gubbe , så de blir väl en ganska lugn helg här .

Måste försöka komma på lite mer varierande middagar som även min älskade man vill ha.. men de är lättare sagt än gjort.. känns som man äter köttfärs varannan dag o falukorv varannan.. hihi

Har väl inte hänt nåt annat kul idag inte än iallafall , har spelat lite oxå men orka inte spela mer . Så nu sitter jag här vid datorn igen med min energidricka brevid mig.. som alltid .. :P

Ska spana vidare runt här på nätet..

ha en trevlig fredag trots regnet

o grattis alla som tar studenten idag

kraaamizzar

1 kommentar:

  1. Skickar ett litet TACK här med för hjälpen!

    Kram lav ya

    SvaraRadera