Min viktnedgång

Genväg till

16 juni 2009

Tisdag...

God Förmiddag!

Igår blev de en kväll med Kuss igen hihi vi spela och snacka och hade trevligt som alltid , men först när hon kom så blev de att vi fixa i vår trädgård , klippte gräset och rensa mellan plattorna hihi så fint så blev de.
Tack för hjälpen kuss.
Blev väl att jag röka runt 6 cigaretter igår men tycker själv att det är bra gjort med tanke på att jag i vanliga fall rökat upp mot 20 cigg om dagen när de varit som mest ..
I natt när kuss gått hem så la jag mig i sängen o kolla på oth .. hade halsbränna som jag fick tidigare på kvällen .. o de är inget mysigt .. efter en stund börja jag känna mig konstig i magen .. som om jag skulle kräka.. så efter en stund var de bara att gå in på toa o mycket rikigt jag känner min kropp ganska bra .. men men efter jag kräkt så försvann halsbrännan ... Funderar på varför jag fått halsbränna samt kräkt.. Kanske har de med minskningen av rökningen att göra.. eller inte..

Idag har jag ännu inte rökat något men har dock bara varit ur sängen sen runt halv elva .. men lyckades motstå morgonciggen .. och bara det är starkt gjort hihi.. så nu sitter jag här med datan på armstödet på fåtöljen , tv igång o börjar bli riktigt hungrig så ska gå o göra lite frukost nu strax.

Planer för dagen , vara hemma o fixa lite grann , slappa eller vad de blir .. får se vad dagen slutar med..

skriver mer senare måste äta nåt nu..

kraaamizz

2 kommentarer:

  1. suck.. de är så himla trist när man bara får en massa skit i bloggkommentarerna=( jag försöker ignorera de, men det är fan inge kul alls. skulle bra gärna vilja veta vilken feg satan det är som skriver och tror sig veta så jävla mkt. men jag vill ju inte göra saken värre i heller....

    jag får ta och gå på marknaden här i klippan och försöka bli lite gladare.

    kramar

    SvaraRadera
  2. såg de nu o jag har svarat oxå .. grrr.. hahaha.. ha en trevlig dag på marknaden =)

    SvaraRadera