Min viktnedgång

Genväg till

9 juni 2009

Anonym = Finns inte

Har suttit o fixat o donat samt hjälpt vibbe att fixa o dona de senaste gångna timmarna. Men nu börjar de bli klart allt som vi pysslat med .

har lite till jag ska fixa med på min blogg tänkte jag så det blir lite bättre =)

har precis varit i duschen så man har de avklarat och nu ska jag väl bara sitta här o ta de lilla lugna tills mannen ringer o säger att han e på g hem så ska vi köra o handla lite och sen blir de väl hem o fixa middag.

Stör mig på en "anonym" person som skriver kränkande o klagande o irriterande kommentarer i min väns blogg.. men är nog som många med mig säger att det är avundsjuka . Och skulle vi som är arbetslösa vara mindre värda än de som har jobb? Försök själv va arbetslös o försök hitta ett jobb inom de vanliga arbeten som typ inte kräver nån utbildning.. där e minst 500sökande på varje jobb.. Då är det inte lätt att få napp så fort heller.
Själv har jag gått hemma i 2 år o har haft lite ströjobb hit o dit nån timme där o nån timme där.
Fattar inte varför folk ska klaga på oss arbetslösa.. bara för att dom råkar ha ett jobb o en inkomst. Man kan faktiskt köpa hus oxå även om man är arbetslös. För de första är det oftast billigare med hus än lägenhet. O bara för att man är arbetslös betyder ju inte det alltid att man inte har nån inkomst finns nåt som heter akassa.
Nej fy o tvi för såna fega personer som inte kan stå för vem dom är o vad dom tycker o tänker.
Väx upp o stå för den du är.

Nehe mö tjat om detta kanske men de är inget kul när nån får nåt sånt anonymt skit i sina kommentarer.

Nu är de riktigt mulet ute igen o kyligt .. sommarvärme kom tillbaka nuuu :D

Man kan ju hålla tummarna för vackert väder på midsommar detta året.. men de blir väl som vanligt regn o lite sol .

Nej nu ska ja fixa lite ..

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar