Min viktnedgång

Genväg till

16 juni 2009

KladdPannKaka

Sitter nu vid min stationära dator o bloggar lite !

har precis blivit klar i köket , där jag har stekt pannkakor, gjort kladdkaka, diskat o plockat undan.. Passar på o ta en liten paus nu innan de e dammsugning o bädda sängen o plocka undan lite till.. Sen är de teve kväll ikväll är de tänkt.. sitta såpa mig framför teven .. de gör jag inte så ofta .. jo på nätterna med de e ju med serierna jag själv har hahaha..

Niclas min älskade man var hemom en snabb sväng innan o slängde sig några mackor o packa ner datorn o grejer han behövde .. han ska köra till Jönköping ikväll , jobbar lite extra för stefan.. Så han är nog hemma rätt sent i kväll. Men det gör mig ingeting då får jag lite egen tid även på kvällstid o kan fixa o dona här hemma tills han kommer hem :P Är bara bra o vara i från varandra lite då o då o få känna saknaden ju .. o man kan längta o tänka på sin älskade =) Även om de bara rör sig om några timmar extra idag förvisso men bättre än inget ju .. tror han är hemma runt 12 i natt eller lite senare kanske. så när han kommer hem ligger jag nog i sängen o väntar eller sitter framför teven i storarummet hihi .. risken är ju rätt liten att jag somnat iallafall.. men man kan aldrig veta..

Vad händer hos er i midsommar då ?

kraaamizzar

1 kommentar:

  1. Hej!! =)
    Tack för stödet i bloggen min=) Skönt att inte "alla" betraktar mig som en "skitsnacktalande" vän... Men jag tror jag vet vem det var som skrev nu sist....

    Jodå, vi har haft en trevlig dag! Niklas bil gick igenom bes. utan några anmärkningar och sen mötte vi mor på marknaden=) Jag fick en silverring utav henne=D (behövde byta ut en ring;) och så fick vi en ny infl.gåva i form av värmeljusstakar till att hänga på väggen i trä. Jättefina, ska ta foto på dem...

    Nu ska jag gå och skriva i min blogg=)
    Kramar

    SvaraRadera