Min viktnedgång

Genväg till

15 juni 2009

tjollahoppsan

God förmiddag på er !

Sista ciggen är rökad och nu börjar kampen .. Ni kan följa kampen lite mer genom att bli bloggföljare på http://kampenmotcigaretterna.blogspot.com/

Ni som fortfarande vill vara med tveka inte ni är hjärtligt välkomna..

De är nu jag och min vän Maria som fimpat för gott ! och vi skriver om detta o annat i bloggen som nämns ovan och säkert en del även i våra egna bloggar så som jag gör här nu . Men kan vara skönt o ha en speciell sida där man bara kan skriva av sig. Känner ni att ni vill lägga till nåt antingen som rökare som gett upp , eller passiv rökare som vill lämna ett "heja på" meddelande så hojta till .. antingen kan ni maila mig eller skriv i kommentarer på den andra bloggen så klistrar vi in de i nya inlägg sen.

Har idag inga större planer mer än att jag ska städa o röja här hemma , komma på nån middag.. sen blir de att sysselsätta sig med antingen sitta o fixa o dona här vid datorn, titta på teve, spela , städa, baka gå ut o gå , ja vad som bara man har nåt o göra .. kanske rent utav blir sova sova sova haha.. får se.. Ska även bli kul o se hur mitt humör blir om jag kan bli på riktigt dåligt humör eller jag förblir som jag brukar.. "lugnet själv" haha.

Ni som vill läsa om de bloggar jag pratat om kan nu finna dom i min bloggar jag följer lista.. Där finns både sabinas kamp och musikfröken . Vila i frid tjejer och jag tror att ni vakar över era fina barn dygnet runt o finns runt om dom fast dom inte ser er.. Ni är deras skyddsänglar nu .

Nu är snart midsommarafton här och då ska vi fira den med Maria o Janne o barnen antagligen här om de löser sig med hundvakt osv. För barnen ville gärna sova i tält så vi får hålla tummarna för fint väder på fredag.. Sen blir de nog nån snaps eller grogg eller nåt litet =) De va ju evigheter sen jag o maria drack nåt ihop..

Så de kan bli hemmet fullt här på fredag hahaha.. men de ska bli kul .. längtar mest efter nypotatis,gräddfil o gräslök o sen jordgubbar i mängder ..

bästa högtiden är MIDSOMMAR hahaha

nej nu är ja riktigt poppis på msn så bäst ja kollar o svarar

skriver mer senare

kraamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar