Min viktnedgång

Genväg till

13 juni 2009

Pickups and Pancakes

God afton mina bloggläsare !
Har inte suttit vid datorn speciellt mycket idag därav den sena bloggen .. Har idag haft kuss o natalia på besök ,sen har mamma varit här på snabbvisit o lämnat av gubben sin för han o niclas skulle iväg o hämta grejor o sen ner o fixa me maskinen. Sen körde jag syrran o hennes gubbe till ljungbyhed med storebilen pickupen o den e ju inte liten men de gick hur bra som helst.. o den är dunderkul o gasa med ojojoj hahaha Kuss hängde oxå med o sällskapa me mig. Sen när vi var hemma igen så var kuss svåger o hans tjej här utanför med hennes hund en söt tjej på 2 år hihi så jag fråga om ozzy fick träffa henne och de gick bra.. men de enda min hund hade i huvudet efter han kommit underfund me att hon va tik var att sätta på henne hahahaha.. jäkla koko hund.. leka nä roligare o pöka. :P men se de fick han inte.

Sen kom mamma o moster lena och leif o Malin .. en barndomsvän sen lågstadiet som jag inte träffat på ett par år nu .. alltid kul o träffa henne även om de inte blev så lång stund . De skulle hämta upp Roger och sen in till stan för att gå på fredriksdals teatern med Eva Rydberg.

Snacka om att dom hade tur me vädret .. har ju varit molnigt o lite regnigt fram till sena eftermiddagen . Men nu är ju molnen borta o solen skiner o klarblå himmel.. fast solen är ju på väg ner nu hihi.

Jag o kuss for iväg o handla efter mannen min kom hem behövde lite grejor till middag o nikotin :P

Har precis käkat efter att stått o stekt pannkakor i 45min typ. Men gott är de men mäktigt blev nog 3 st för mig bara o känner mig kräkfärdig .

Ska antagligen iväg o hämta sis o sambon i natt oxå så man får ju låta bli spritförrådet ikväll oxå. haha..

Så dagen idag har varit helt ok o full fart nästan hela vägen.

nu sitter man i soffan o bloggar o gubben i fåtöljen o surfar på nätet .. ska nog ut o blossa lite till nu känner att ja inte röka tillräckligt så begäret är kvar..

Ha en härlig lördagskväll

kraaamizzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar