Min viktnedgång

Genväg till

11 juni 2009

Ström och Stickningar

Blev ingen uppdatering igår kväll , hann inte med de så den kommer här i stället och som nån önskat så kommer de lite foto oxå :P Efter Möbleringen i går.

Tyckte de blev riktigt bra så här även fast jag egentligen inte vill ha kvar bokhyllan vi har men man måste ju ha de tills man hittar något annat annars får man ha alla grejor ståendes på golvet o hur snyggt är de :P Så vitrinskåpet som står i hörnan stod inte där innan o soffan har stått ut mot golvet innan o bordet på andra hållet då så klart o fåtöljen på motsatta sidan.


Här ser ni andra delen av storarummet eller ja lite :D rätt så tomt där brevid teven. Har nu en blomma ståendes på golvet oxå men har inte bestämt mig för om den ska få stå kvar eller ska åter till sin vanliga plats i hallen . En sån stor plastblomma =)

Kortet blev taget lite högt uppefrån :P Men ni ser ju ändå

Lite suddigt men detta är då på andra hållet .

Så de var lite foton de =) Hoppas de räcker :D

Idag tror jag att jag ska tvätta så jag ska strax gå ner o kolla när om de är nu 11 till 16 eller från 16 till 21. Glömde ju skriva upp tiden ..

Igår kväll efter vi käkat så gick jag ut och blossa med kuss , slutade med att jag hängde med in en sväng . Natalia ville mysa och sen natta jag henne och hon somna gott i min famn hihi. Sen satt vi prata lite och sen begav jag o kuss oss in här , skulle betala en räkning och sen satt vi o snacka lite med min gubbe tills han bestämde sig för att gå in o lägga sig. Då börja jag o kuss spela GH igen . Vi har våra stunder med olika kvällsgöromål antingen är det film,spela tvspel el spela kort ,eller sitta vid datorerna . Variation skadar ju inte :D

Igår när jag skulle börja med maten så funka inte den ena knappen på spisen där man ställer in graderna och där "barnsäkerheten" sitter även on/off knappen . Så jag tog ut knappen o då satt skruvarna lösa där under :O Fattar inte hur dom bara kan ha lossnat över en natt :O Så jag börja skruva o ha mig för att få loss knappsatsen så man kanske kunde laga de.. Efter en stund kom niclas o hjälpte mig. När jag precis ska säga " jag har inte tatt ut kontakten än" då tar han upp handen bakom för att känna var "knappdelarna" är . och får sig en rejäl stöt... han släppte rätt fort som tur va och han sa att de va en rejäl stöt.. Han fick stickningar i handen o hjärtat slog snabbt.. Jag blev LIIIITE NERVÖS.. tänkte neeej nu händer de nåt me min älskling.. Men han fortsatte fixa me spisen o till sist fick vi rätt på den.. ( jag drog ut kontakten så klart innan han fortsatte) Han hade fortfarande lite stickningar i armen efter de va klart . Usch hemskt när sånt händer. Stickningarna höll i sig en bra stund efter vi käkat oxå om jag inte minns fel.

Så glöm inte dra ut kontakter innan ni fixar o donar med elektriska prylar.. o har ni nån som hjälper er se till att dom inte pillar innan sladden är uttagen ..

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar