Min viktnedgång

Genväg till

8 juni 2009

Fega Jävlar

Sitter och pratar med kuss som är här hos mig o hälsar på , har även haft mina systrar här på besök . så vi fika lite o snacka en massa. Sen efter dom körde igen så har jag o kuss suttit här vid vars en data o pratat o fixat o donat med datorerna.
Har även hjälpt mamma med nåt bekymmer hon hade inte för att vi fick rätt på de men löste de på ett annat sätt. Sen samtidigt skrev en gammal klasskompis oxå så hjälpte jag henne och kolla vad nån hade skrivit för kommentarer i hennes blogg. Säger bara att det är så jävla fegt att inte stå för vem man är när man skriver såna kränkande o sårande kommentarer.. Och egentligen vad fan vet dom om hennes liv och hennes vardag mer än de dom läst i hennes blogg. Nog för att man skriver en hel del i bloggen . Men inte allt.
Man skriver ju om de man vill skriva om och inte om allt från man steg upp på morgonen tills man går o lägger sig på kvällen.
Fy fan vad jag tycker sånt är fegt. Stå för vem ni är istället!!!

Hoppas att de blir bättre nu iallafall efter dina korrigeringar m.m. Försök att släppa de dom skrev även om det inte är så lätt. Men bara du o din lilla familj vet hur ni har de och hur ni ska ha de. Ingen annan ska komma o lägga sin blöta näsa i blöt. Antingen är det av avundsjuka eller bara nån jävel som vill jävlas me folk som kommentera din blogg. Stå på dig , jag är ju i samma situation om de nu skulle va så. Och som du sa många fler än bara du o jag.

Nej usch för sånt fegt folk..

ha en bra kväll
kram

3 kommentarer: