Min viktnedgång

Genväg till

11 juni 2009

AWARD!!

Idag fick jag ännu en Award av Vibbe tack så mycket gumman =) har hela samlingen i nedre delen av min blogg =)





Jag ger vidare denna Award till :

* Kuss blogg

*Du får den igen av mig Vibbe hihi

*Annas-Corner

*Angeline

*Louise

*Mysan

************************************

Har precis kommit hem efter att ha följt kuss till busshållsplatsen , passa på o rasta vovven samtidigt sen gick jag o ozzy ner till netto så jag kunde gå in o handla. ozzy blev distraherad av att sniffa på gräset så han märkte nog inte att jag försvann för han hade inte skällt en enda gång vad jag hört iallafall. Duktig Kille =)

Min älskade man kom hem på Lunchen oxå eller ja tidig lunch för klockan var runt 11 =) Så vi mös lite och sen fortsatte han fixa med lite grejor han håller på med . Sen begav han sig till jobbet igen .

Själv ska jag ta mig nåt o äta strax har inte ätit nåt än.. ovanligt .. nää inte speciellt.. Sen ska jag plocka undan lite o klockan 16 börjar man tvätta . Så dagen är planerad i stort sett .

Ikväll blir det inget umgås med kuss , möjligtvis att jag o ozzy går o möter henne när hon kommer hem med bussen från jobbet. Sen blir de nog raka vägen in i sängen för hennes del då hon ska upp o jobba i morgon bitti =)

Så ikväll får jag roa mig själv om jag inte lägger mig o myser med gubben när han går o lägger sig .

Tack igen Vibbe för Awarden =)

Kraaamizzar

3 kommentarer:

  1. Myspys du

    å grattar till awarden!

    SvaraRadera
  2. Ja du haha!! Jag vart bara så trött på folk/vänner/bekanta att jag är den som alltid ska köra och hälsa på eller nåt... de är så himla trist i längden, det hade ju faktiskt vart väldigt trevligt om mina vänner hade kunnat komma o hälsa på mig nån gång..

    Tack för awarden!!

    SvaraRadera