Min viktnedgång

Genväg till

14 juni 2009

Vänskap o Expert

hemma igen efter en eftermiddag i klippan hos Maria o Janne med familj .. lika trevligt som alltid.. fick dock fortfarande låta ozzy stanna hemma efter som Buffa fortfarande löper. Så blev inte jättelänge men några timmar blev de =) Vi har fikat o pratat o busat med Fannie mestadels . Hänt en del där ute som vi prata lite om osv. Pratade även i förmiddes med Maria om de som skett men de är inget som skrivs här eller pratas om med andra.

Sen innan jag begav mig hemifrån så var kuss o talis här inne o fika , kuss hade me sig hembakta småfranska .. gott gott..

Nu väntar jag på att vattnet ska koka så man kan påbörja kvällens middag som blir spagetti o köttfärssås .. snabbt o lätt.. sen får man se vad man hittar på ikväll om man orkar göra nåt eller om de blir tidig säng eller nån film på teve kanske.. får kolla upp de till senare.

Fundera tidigare idag på om jag är "expert" på Blogspot.. hihi för de är många som ber mig om hjälp m.m. Men det är bara kul hihi hjälper så klart till om jag kan o jag försöker även finna en lösning om jag inte vet den redan . En liten Hjälpreda är jag hihi..

Nej nu kallar köket på mig ! :P

Ha en härlig kväll om vi inte hörs igen senare..

kraaam kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar