Min viktnedgång

Genväg till

7 juni 2009

Får man aldrig nog?

Känns faktiskt inte så just nu , jag pelar o trixar o fixar och flyttar runt på sidelementen och lägger till nåt , tar bort nåt . Och så kan jag hålla på i timmar känns de som . Alltid nåt nytt man kommer på .

Men JUST nu är jag ganska nöjd som den ser ut nu .

Måste bara säga förlåt till min vän Vibbe att jag missat eller glömt bort att ta alla utmärkelser som du givit mig via din blogg. Men som man brukar säga de man inte har i huvudet får man ha i benen. Inte för att det hjälpt mig nu . För mina ben kan inte prata iallafall så dom kan inte säga till mig att ta utmärkelserna och lägg in dom i din blogg.

Men men nu är det fixat iallafall =)

Ska snart beställa lite mat, gubben var sugen på pizza idag så då får de väl bli de även om man egentligen inte borde. Men den smällen får man ta senare .
Så jag får vänta tills i morgon på min efterlängtade korvstroganoff och ris.

Kom på för nån timme sen att idag är det exakt 1 månad kvar tills vi firar bomullsbröllop alltså 2 år. Nån som kan berätta för mig vart tiden tagit vägen ??
Den bara rusar förbi och snart är man pensionär.... nääääe de får allt vänta ett tag till .. har mycket man vill få gjort i livet innan dess.

Tack för era kommentarer .. kommentera gärna vidare =)

Kraaamizzar

Fru Söderqvist

( jaaaa, jag ska fixa en ny signatur oxå ) :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar