Min viktnedgång

Genväg till

11 juni 2009

Möte med Mannen me den långa slangen

Nu trodde ni säkert nåt snuskigt.. men så är inte fallet.. utan historien kommer här...

Har precis kommit upp från tvättstugan efter ett möte med Mannen med den långa slangen :P blev ju översvämning i tvättstugan när jag tvättat de första maskinerna.. Så de var ju bara o ringa jouren o då kom Sydspol ut efter en timme typ .. Så jag gick ner för o kolla hur de gick och mycket riktigt hade där ju varit stopp men han fick rätt på de med den långa slangen .
Snackade lite grann och de visa sig att han oxå var från åstorp från första början . Vet dock inte vad han heter .. Tyckte jag hörde nåt om Nikolaj eller nåt sånt när han svara i telefonen men tror att han var x antal år äldre än mig så ingen jag kände igen.

Men fick tvättat de jag skulle och är redan klar .. ganska skönt de faktiskt . Så nu kan man slappa resten av kvällen och bara njuta. Tog disken direkt efter middagen oxå så ingen disk finns mer än typ en liten tallrik o en gaffel .

Regn Regn o åter Regn faller från skyn denna dag längtar efter solen o värmen nu . Så man förbättra solbrännan igen :D

Just nu sover mannen min i soffan och vovven min i fåtöljen så jag sitter här i datastolen o roar mig med bloggen just nu. Blir nog spela lite mer GH strax. Vill ja bli klar med några achievements hihi kul o kämpa för att nå målen ju :P

Menmen nu har jag skrivkramp så säger :

På återseende !!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar