Min viktnedgång

Genväg till

24 juni 2009

vattenslang och nettodårar



Hejsan!
Var några dagar sen jag var här o skrev i min kära blogg.. ni har kanske undrat vart jag tagit vägen.. Har varit en del strul med min dator så den har blivit ominstallerad osv.. Så har roat mig med att lägga till alla program man vill ha i datorn igen. Och har inte haft orken och sitta några längre stunder utan tatt lite då o lite då..
Men nu tänkte jag att jag får passa på skriva ner lite här när jag ändå sitter här.

har varit ute o pressat lite i solen idag , o badat i vattenslangen hahaha.. jag o kuss.. men fy fasiken va varmt e var eller är ute ..

Sen har jag pratat i tele me Gizmo gumman hon behövde lite hjälp o leta efter lite hellokitty grejor hon ville ha .. Finns tyligen inget netto är uppe i skogarna haha.. så jag o kuss traska ner på netto i förmiddes o kolla läget.. o la undan några strumpor.. sen ringde jag vibban igen när vi kommit hem o då ville hon ha fler av vissa sorter o inga av några .. så har varit nere o handlat de nu till henne.. och när vi stod här utanför o snacka när vi kommit hem igen så ringde gizmo igen hahaha.. då ville hon ha nåt annat oxå så får gå ner på netto igen om en stund hihi.. får motion idag .. :P

Älsklingen min och Johnny har precis cyklat iväg för att fiska lite.. så dom kommer väl nångång i kväll igen.. så idag blir de lätt middag.. blir lite nostalgimiddag från förr när jag o gizmo käka ihop nästan dagligen.. kommer du ihåg vad gizmo??? hahahaha

nej nu ska jag fortsätta snacka med kussiluss som skriver på msn.. o sen ska jag väl ta mig ett bloss o sen blir de avgång till netto igen ..

Ha en riktigt härlig onsdag..

kraaamizz


Lagt in några foton på min underbara vovve oxå hihi .. när han nanna gott i soffan fast han vakna precis när ja skulle ta kort.. matte älskar dig ozzy

kram igen

1 kommentar: