Min viktnedgång

Genväg till

12 juni 2009

Midnattsblogg

Dagen idag har varit lång o lite tråkig.. tiden har gått sakta o jag har inte haft så mycket o göra så jag har städat lite, spelat lite, suttit o läst bloggar lite.. o nu i kväll fixa ja midda innan dess körde jag o hämta kuss me familj i ö.ljungby där dom varit på studentfest.

Sen kom kuss in här en sväng men hon var megasegaduper trött o somna till o med på soffan i nån sekund haha.. så har precis följt henne hem. Fick spelat lite gh iallafall hon var ju tvungen o testa spela lefthanded lite krångligare de när man e van vid o ha gitarren på andra hållet.

Har även varit blogghjälp idag hihi till min goa gumma Mahia som ja kallar henne.. hon har ju oxå skaffat en blogspot nu =) tycker man kan fixa o dona me denna blogg mer än andra jag testat på . Så jag rekommenderar gärna blogspot.

Nu har ja precis tatt den bärbara datorn o gått in o lagt mig i sängen får väl se om gubben min somnar före mig då byter ja väl film till nån tvserie eller nåt annat .. känner mig inte jättetrött så blir väl en sen natt igen för min del .

Imorgon vet ja inte vad som händer mer än att man ska va fyllechaffis.
o gubben ska iväg o hjälpa roger o hämta nåt grejs.

hoppas på finare väder iallafall =)

så natti natti på er

sov gott

kraamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar