Min viktnedgång

Genväg till

5 juni 2009

Daltig,mammig,känslig,blödig?

Nu är jag här igen !
Fick tvättat all min tvätt plus att kuss fick tvättat en hel del oxå , så nu är det avklarat =)
Sen har jag bara suttit här vid datorn o provat olika teman o andra grejor till bloggen. Har mina stunder då jag är fast här o ska fixa o trixa o dona . Men det är kul när man lyckats man måste ju prova sig fram =)

Nu ikväll ska vi ju ut till klippan till Maria o Janne och äta middag och umgås. Det är ju jannes födelsedag idag=)

Så Ozzy får vara hemma den stunden vi är iväg eftersom Buffa löper nu.. o det ska inte bli några bebisar o då är det bäst han stannar hemma. Kuss kanske skulle ta in han till sig en stund sen så han kan leka lite me sessan o va hos dom så han slipper vara home alone.

Satt nyss och fundera på om folk i min omgivning som känner mig o umgås med mig tycker att jag är "känslig","daltig","blödig" eller hur man ska förklara de med min vovve Ozzy. Typ att jag inte gillar att lämna han själv hemma, några längre stunder,vill gärna ha med han överallt om de hade vatt möjligt hihi.. Men jag fråga kuss oxå o hon tyckte inte de även om hon inte varit o kommer vara likadan som jag.. Så jag är nog lite "mammig" men det är ju min "bebis" min vovve. Plus att mycket nog beror på vad jag varit med om tidigare. t.ex Branden där jag förlora mina 3 vovvar . Det är nog sånt som satt sina spår oxå.

Så nu är frågan "tycker ni att jag är för "mammig" med min hund? "

kraamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar