Min viktnedgång

Genväg till

3 juni 2009

En Härlig men Blåsig dag =)


En liten småtjurig Ozzy , För matte har precis duschat mig med vattenslangen nere på gräset.. hihi lite velig i början men när jag väl fick stopp på han o börja skölja av han tyckte han nog de va ganska skönt , efteråt blev de några frispel rundor fram o tillbaka o x antal skaka så jag stänker ner alla hihi.. sen la han sig uppe på balkongen o såg så här tjurig ut när jag fotografera han . Men han blev så mjuk o go i pälsen efteråt =) Så i morgon blir det borsta borsta borsta för han fäller mer nu än innan hihi.


Två busfrön vid namn Wilma och Natalia =) Fick bada en liten stund nu i eftermiddag efter vi kom hem från perslund. Så dom har umgåtts hela låånga dagen även denna dag =) Har faktiskt gått över förväntan bra mellan dom två även om de skiljer 1.5 år ca.
Blev att Wilma sover här hos moster inatt igen så kommer mormor o hämtar henne i morgon förmiddag o kör hem till Wilma o Cheevys mamma =)


Lite samåkning på en av lekplatsen "attraktioner" hihi men annars var det mest Wilma vildkatten som var både här o där o uppe o nere =) Lilla Talis sov mestadels för hon var nannig.
Men lite hann hon med både före o efter vilstunden.

Här sitter båda barnen i Talis vagn på väg hem från netto igår kväll =)
Blev att jag och Wilma sov hos Tess o Talis och Johnny fick sova här inne hos mina grabbar =) Lite mer barnvänligt o roligare för Wilma där inne än här hos moster.
Men idag sover vi hemma för Johnny kunde knappt sova här i natt pga av grannen ovanför hade fört väsen väldigt lääänge , stampande i golvet m.m.
Får hoppas att de är lugnare ikväll o i natt.
Så dagen idag har varit trevlig o kul , massa prat ,spela kort, leka med barnen ,badat barnen o solat lite lite.. Var ute ganska sent.. och det har ju blåst rätt bra idag oxå.. Så man har fått passa på mellan varven .
Nej nu kom kuss tillbaks på msn så nu ska jag tjöta lite med henne.
Ha en trevlig kväll. Vill ni se fler foton finns det på bilddagboken.se , Jag heter Lilla80 där men endast mina vänner kan se mina bilder så då får ni lägga till mig som vän där om ni inte redan är det .
Kraaamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar