Min viktnedgång

Genväg till

4 juni 2009

Åska och gassande sol =)

Hej Hopp! 
Inatt vakna man nångång mellan 3 o 4 av att de åska jädrar i de, var så trött så jag knappt orka hålla ögonen öppna, men försökte för o se om jag såg att blixtra men det såg jag inte , hörde enbart alla smällarna.. inga nådiga åsksmällar, o regnet öste ner. 
Men idag skiner solen igen och snart är allt torrt och vädret inatt är som de aldrig varit här. 

Vakna i morse vid 8,40 av nåt prassel , det var Wilma som försökte sno lite lala av moster hahaha, Så det blev starta en film till henne sen låg jag typ 5 min i sängen sen steg jag upp. 
Vid niotiden messa mamma att dom körde från ljungby . 
Så efter en 30-40min gjorde jag ve Wilma och sen gick vi ut o ställde oss utanför o invänta mamma och Cheevy. 
Kuss o Talis kom oxå ut en sväng och röka o snacka lite. 
Här sitter Wilma och väntar på sin mormor och lillebror Cheevy =) 
 
Nu har dom kommit och båda barnen sitter i bilen fastspända och redo att bege sig hem till sin mamma, min lillasyster =)

Efter dom åkt så gick jag in och hämta Ozzy sen följde vi med kuss ner på netto . 

Sen efter de har jag suttit här vid datan o lagt in bilder på bilddagboken. Tar sin lilla tid , speciellt när min internet explorer ska råka ut för problem hela tiden o avslutas .. så jag gav upp o tog google crome istället som jag oxå har som webbläsare och nu har de funkat bättre. 
Måste få rätt på min data snart annars får jag nog ett utbrott hahaha.. Felmeddelande efter Felmeddelande i mellan varven. 

Ny data hade inte varit fel men just nu tillåter inte ekonomin de så det får vänta . 

Ni skulle bara se som här ser ut.. e nog inte så farligt trots allt men eftersom grejor ligger både här o där så tycker JAG det.. SÅ jag får väl snart sätta fart o städa här hemma. Så man hinner sitta i solen o pressa lite sen . Kuss skulle nog titta in och pressa hon oxå =) 

Nej nu ska jag se om min uppladdning av bilderna är klar på bilddagboken, återkommer kanske framåt kvällen med uppdatering av bloggen o dagens händelser. 

ha en härlig dag ! 

kraaamizzar 
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar