Min viktnedgång

Genväg till

1 juni 2009

Solbränd på ett ställe :P

Godkväll!

Idag har man pressat lite ute i solen , satt i brassestol o njöt.. men fy för vad varmt de var.. så blev att ta fram vattenslangen o svalka sig med mellan varven. hihi Blev dock ingen jätte lång stund i solen max en timme totalt tror jag.. men lite färg har man fått o bränt mig mellan brösten haha enda stället.. hahaha .. jajaja sånt e livet..
Sen har man pratat med mamma o systrar.. Lillis behöver barnvakt några dagar tills golven blivit lagda o hon hunnit fixa lite till i lägenheten så imorgon kommer mamma hit med Wilma så ska hon va här hos oss till onsdag kväll, Och mamma tar Cheevy . Ville inte egentligen men man får ju ställa upp när det är lite krisläge. hihi

Får ta semester sen när gubben ska ha sin semester hahahaha..

nej men det har varit mycke nu de senaste veckorna farit fram o tillbaks o jag som är en hemmastadd människa behöver få lugnet att vara hemma i mitt eget hem o bara va o umgås med vovven osv. Och sen är jag lite blödig när de gäller min hund.. säkert många som tycker jag är löjlig men han är viktig för mig o ogillar att han är hemma själv längre stunder då jag har grannar som för väsen o som ozzy inte tycker om m.m. Så detta blev bästa lösningen att lompelomp får va här hos oss.

Kussiluss första dag på jobbet blev ingen höjdare då hon börja känna sig svag,snurrig,illamående o huvudvärk så hon fick gå hem några timmar tidigare så jag o natalia o ozzy gick o mötte henne när hon kom hem med bussen =) Hoppas du snart blir bättre kuss så du kan jobba igen .. typiskt o bli sjuk när man precis ska börja jobba. Men de händer ofta tyvärr.

Annars idag har jag plockat undan lite o diskat o fixat midda o suttit o lagt in massa foton på bdb.

Vet inte om jag ska sitta uppe länge till eller om de blir sängen o tvserie eller sova direkt eller vad jag ska göra.. Känner för att spela lite guitar hero .. hm.. kanske man skulle göra.. lite onormal tid o spela på kanske men men jag får mina idéer hux flux haha..

Nej nu ska jag vara lite social me kuss på msn ..

ha en fortsatt trevlig kväll

kraaamizzar


free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar