Min viktnedgång

Genväg till

2 juni 2009

jädra eksem

Nu är jag här igen o skriver några rader eller fler. Väntar på att lillis o mamma ska komma med Wilma hihi , har fått diskat iallafall o sen har jag varit ute o rökat med kuss o fått låna lite asolsprit så jag kan rengöra mitt sår på min ena fot som jag lyckats riva upp ganska ordentligt i sömnen .. blir så trött måste få fatt i salva till de igen snart .. för detta funkar inte.. vill bli av med dessa envisa eksem som kliar o orsakar mig sveda o värk haha.. visst lite självförvållat för att jag inte kan låta bli o klia men det är inte så lätt när de just kliar som fasiken dagligen..

börjar ju bli van vid alltid ha nåt eksem nånstans för det har jag haft nu de senaste 5 åren typ.

men men nångång ska de väl förhoppningsvis försvinna..

LÄNGTAR hahaha

Idag får man se vad som sker antingen blir de en hemma dag med Wilma eller så kanske vi går in till kuss o talis o hälsar på en sväng får se vad lilltjejen tycker vi ska hitta på =)

Nej nu ska jag ta fram nån middesmat till kvällen.

kraamiz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar