Min viktnedgång

Genväg till

15 juni 2009

Vi hade iallafall tur med vädret igen!

Hej hopp !
Kom nyss innanför dörren nästan , har varit inne hos kuss en sväng.. lyckades söva natalia igen hihi .. envisa lilla fröken men jag är lika envis o lite till :P

Sen har vi suttit o snackat lite osv.. Gick hem för att jag måste komma igång me städningen .. men känner mig mest trött trött o skulle kunna sova nu känns de som men får väl försöka komma igång istället så piggnar man väl till :P

Idag fick vi filmen " vi hade iallafall tur med vädret igen " med posten , så det blir att titta på den i kväll till middan .. som idag kommer bestå av köttbullar o nåt till de eller biffar får se vad som önskas o vad som hittas på hihi.

Har värsta nysattacken just nu .. känns som man snart nyser ut hjärnan hahahaha..

Nej nu måste ja röra på mig .. hörs sen igen

kram kram

STYRKEKRAMAR TILL DIG MARIA O TILL MIG SJÄLV :P heja heja heja heja !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar