Min viktnedgång

Genväg till

2 juni 2009

Ännu en solig dag =)

God Förmiddag !
Vakna inatt vid kvart i fyra med fruktansvärd tandvärk.. så det var bara att gå upp o trycka i sig några tabletter o sen in o försöka sova igen. Gick väl ganska bra tack o lov. Har fortfarande tandvärk , e den andra visdomstanden som börjat krångla nu . Så man får väl försöka spara ihop pengar så man kan gå o dra ut den oxå inom kort.

Har lite o fixa med här idag , ska försöka hinna med o diska undan ,plocka undan o dammsuga innan mamma kommer o lämnar Wilma , har ju ingen aning om när dom dyker kan bli vilken minut som helst misstänker jag. Så lite små stress blir de ju . Men hinner jag inte får ja ta den sen.

Ska ju ha systerdottern Wilma här tills imorgon kväll, får hoppas att allt går bra o att min tandvärk snart vill försvinna . Man blir ju lite små trött pga av de.

Solen värmer ännu en dag så blir kanske nån stund ute i solen sen oxå .

Men nu måste jag sätta lite fart så återkommer lite senare med lite uppdatering här på bloggen.

Tyck gärna till om mitt nya utseende på bloggen =)

kraamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar