Min viktnedgång

Genväg till

27 juni 2009

Vilken Flopp!


MySpace Graphics

Jahapp nu var man hemma igen var bara en liten runda i byn .. var ingen höjdare detta året.. inga langos o i stort sett de enda man kunde köpa o äta va korv.. så blev bara handlat några munkar o sen bege sig hemåt igen.. Jag glömde kissa innan vi begav oss så kände att jag va nödig redan på väg upp haha.. så jag gick hem själv medans kuss o talis gick tillbaks in på marknaden för o handla nåt mer o gubbarna gick till Oj för o köpa nappar till Talis.

En riktig flopp tycker jag att de va.. men kan även va jag som tycker de bara för jag inte varit på riktigt rätt humör för marknad osv.. o sen är de varmt o klibbigt.. jag är bara allmänt gnällig idag känns de som hahaha.. men men de går väl över.. Får väl se vad som sker i kväll om vi bara sitter här eller om vi går upp en sväng till öltältet o kollar läget framåt natten. För höra med maria o janne vad dom känner för .


MySpace Graphics

Just nu sitter jag här o bloggar som ni kanske förstått .. eller ja när ni läser detta är jag ju färdig med bloggen.

Sitter o tittar på fina bilder o sånt man kan ha på bloggen på några länkar jag fick av min gumma Gizmo :D Tack gumman för tipsen !!


MySpace Graphics


Vovven min ligger o nannar i soffan och mannen min är iväg en sväng med Johnny tror jag.. dom skulle kolla sonny min kusins lägenhet .

Gäspar som en tok imellan varven men de är väl oxå pga av värmen

Så fina bilder på delfiner de finns va bara tvungen o lägga med några här i blogginlägget :D
Ja man kan hitta mycket på nätet om man bara ger de lite tid o sitter o letar o letar o får tips osv..
återkommer kanske lite senare !


MySpace Graphics

2 kommentarer:

  1. idag?? Det har du varit i några dagar ;) hihi..

    SvaraRadera
  2. jajajaja.. man kan inte va på topp alltid.. :P

    SvaraRadera