Min viktnedgång

Genväg till

1 juli 2009

Åskoväder ??

Hej hopp!
Varmt o klibbigt ännu en dag.. får verkligen hoppas att vädret blir som de visar på smhi.. ett ordentligt åskväder med regn helst.. så de lättar på trycket .. välbehövligt efter all denna värmebölja vi har haft den senaste veckan nu ju.

Idag har man inte gjort så mycket varit iväg o pantat flaskor o burkar så man blev av me de sen handla man lite grann.. o sen hem o fika hos kuss me familj.. o nu sitter ja här hemma o väntar på att lillis ska komma hit.. vi ska prata .. hon behöver nån o prata med o har anförtrott sig till mig .. jag är den enda som känner till hennes problem så de känns bra o har hållt mitt löfte om att inte säga nåt till någon o så kommer de förbli tills hon säger att jag får lov o berätta de . Så gör jag för alla mina vänner o familj vill de inte att man ska berätta de för nån så gör ja de inte heller.

Så eftermiddagen är planerad.. vet dock inte hur länge hon planerat att stanna så de får tiden utvisa.

Idag fyller många år hihi bara i familjen/släkten så är det mormor,stefan,sessan,kim . Grattis till er alla o hoppas ni får en bra dag !

Har ringt vårdcentralen idag igen ang niclas allergimedicin för den har fortfarande inte kommit o de sa när ja ringde i förrgår att den skulle finnas på apoteket i går. Ringde i morse o då skulle hon kolla upp de me läkaren igen.. o de har fortfarande inte kommit.. så niclas ringde själv dit för snart en timme sen o då lova de att de skulle finnas på apoteket senare idag.. så får ju hoppas att de kommer nu så min älskling kan få må kanonbra igen trots allergi. De va en superbra nässpray de han fick sist.. inte nåt han märkte när han tog den men nu är den ju slut o han har börjat känna av de igen.

Tycker de kan börja åska nu hihi jag är kanske ensam om att tycka de är lite mysigt me åskan.. många som e rädda både människor o djur.. jag är glad över att vår pojkelojke Ozzy inte bryr sig om de.. men jag tänker på Nalle min lillasysters vovve han tycker inte om åskan ..

Nej nu ska ja se om syrran hör av sig snart att hon e på väg..

kram kram

ha en bra dag !

1 kommentar:

  1. Nej, det är riktigt mys med åska=) Men de försvann i dimman när jag slumrade innan=/ .. men enligt Blixtvarning.se så ska det vara rätt mö åska.

    SvaraRadera