Min viktnedgång

Genväg till

1 november 2009

Läängtar!!

Nu har det blivit lite ändringar i planeringen för resan till Umeå , Bokade om resan för att kunde åka upp en vecka tidigare så nu är allt klart och biljetterna är hämtade. =)
Jag åker den 16/11 kl 06.55 och beräknad ankomst till Umeå är 20.05 =))


Alla mina biljetter syns här på bilden ovanför hihi de blev några stycken.

Ska bli så himla kul att äntligen få träffa Gizmo/Vibbe igen kan inte fatta att det är 4 år sedan vi träffades sist..




Här ser ni så klart mig Mizmo/Lilla/Linda haha och på bilden brevid är det Gizmo/Vibbe och hennes man Peter =) Ska bli kul att träffa han oxå blir ju första gången haha.

har även fixat o donat med min dator så jag har alla foton osv med mig så jag kan visa för gizmogumman =)

Så snart får jag väl börja planera vilken väska jag ha med mig,vilka kläder,o allt annat som kan va bra att ha med.

Helgen har varit lugn vi har slappat o gjort vad vi känt för och ätit gott o tittat på teve o suttit vid datorerna osv..

Idag blir det hamburgare till middag gott gott hihi =)

Nej nu ska ja ner på netto ..

skriver kanske mer sen

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar