Min viktnedgång

Genväg till

14 november 2009

Såååå.....


Ozzy sover haha

Jahapp då har man tagit Vaccinet !!!

Har varit fruktansvärt osäker på detta val men nu är de gjort och nu får man hålla tummarna för att allt blir bra. Men man slipper ju åtminstone oroa sig för svininfluensan under julrushen osv..

Kände knappt nåt när jag fick sprutan medans Niclas tyckte de gjorde lite ont.. e nog första gången han tycker nåt gör ont och inte jag haha.

Sen fick vi sitta och vänta i 15min innan man fick bege sig hem bara för att se så man inte fick nån reaktion .

Eftersom jag sovit dåligt några nätter nu plus huvudvärk när jag vakna i morse så vet jag inte om ja fick några biverkningar men känner mig fruktansvärt trött än så länge iallafall och min älskling sover redan och har gjort ett bra tag men han har ju jobbat tidigt idag oxå och somna sent han med.

Så får se hur han mår sen när han vaknar men som jag känner nu så blir det nog en lugn lördag o bara slappa på soffan , vill helst inte somna nu för då somnar jag inte i kväll. Så får försöka hålla mig vaken .

Ni får ha en trevlig kväll!!

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar