Min viktnedgång

Genväg till

24 november 2009

1 månad till Julafton

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Ny dag och nya "uppdrag" haha !

Vill ni veta nåt roligt.. Vibbe har nog fått mig att bli kaffeberoende för nu har jag druckit kaffe vareviga dag sen jag kom till Umeå!! Är typ de första jag tar när jag stigit upp till morgonciggen!!
Så ska bli kul o se hur de blir när jag kommer hem igen om jag kokar kaffe på morgonen hehe. Men men det är bara bra kanske för jag ska ju sluta dricka cola och energidricka och kämpa på med vikten lite så då är de ju bra om jag kan ta kaffe istället för de andra sockriga hihi.

Igår fixa vi klart i lilla hallen, stora hallen och är nästan klara i badrummet =) Så idag blir det göra klart i badrummet och sen börja i storarummet så det känns bra ! Nu har vi bara 2 rum kvar att fixa med , förvisso dom två största men ändå !! Vi är så duktiga .

Igår pratade jag med min älskade man i telefon var några dagar sen har mest pratat på msn de andra dagarna . Så det var så skönt att få höra hans röst igen ;) Älskar han oändligt mycket . Även om han säger att jag är lat ibland haha dumma gubbe :P Ska visa han att jag inte är lat när jag kommer hem . Första dagen blir det kanske inte så mycket gjort men då får ja ta det på onsdagen då ska jag putsa fönsterna,julpynta,städa och göra det mysigt hemma=) Tänk att få sitta i soffan och äta en god middag med min älskade man och hund LÄNGTAR hihi och sen kan ni själva gissa vad jag ska göra på kvällen :P

Idag är det exakt en månad kvar till Julafton :O Undrar om vi får nån snö i skåne till jul , de tror ju inte jag den kommer inte förrän i januari februari som vanligt hehe.

Jag har oxå turen att ha 3 bästa vänner som jag pratar om allt med i stort sett och jag vet hur jag ska tacka er för att ni alltid finns där för mig och får mig på rätt spår igen när jag har mina "dumma tankar" Utan er hade jag inte klarat mig så tack för att just ni 3 finns i mitt liv!

Vibbe,Maria och Tess!!

Nu skrev jag er i den ordning ni blev mina bästa vänner så ni inte tror jag favoriserar den första mest eller nåt hehe utan det är helt enkelt bara i den ordning ni kom in i mitt liv och blev mina bästa vänner!!

En liten dikt till er tjejer!!
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Ni är lite dåliga på att kommentera !! Skulle va kul o veta vilka som läser min blogg så ta o skriv en liten kommentar till mig nu då .. det hade varit kul :D:D:D

Här uppe i Umeå har de fortfarande inte kommit nån snö och de ser inte ut som de kommer nån innan jag åker hem heller såååå typiskt hihi

Igår blev det goda hamburgare till middag som Vibbe marinerat och sen grilla peter dom på deras elgrill.. Smaskens blev det =)

Idag vet jag inte vad de blir för mat men jag vet att vi ska äta lite frukost nu iallafall hihi sen ska vi väl ta och börja med julstöket igen =)


JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes



Ta hand om er!

Kramizar


2 kommentarer:

  1. aww va fint :) Du är också min bästa vän juu :) hihi.. Saknar dig massor, men de är roligt att läsa hur skoj o så ni har de :D hihi.. Miss u like hell, har ingen o ta en cigg me eller något sånt där ute ju :( hehe.. Sen saknar jag våra flipp då vi brukar komma på att kolla film eller bara lana ihop :) hihi.. Ja de finns en massa som saknas här nere i Skåne.. Men om en vecka får jag träffa dig igen :) hihi.. Ska försöka bli bättre på att kommentera :) hihi..

    Love you Kussilussi
    Puss o Kram din kusinvitaminsvin :) haha..

    SvaraRadera
  2. hihi de e bra de gumman.. =) miss u too =) nu är de snart bara 6 dagar kvar tills ja e hemma igen :D

    puss o kram min enda kommentator än så länge hahaha laav jooo

    SvaraRadera