Min viktnedgång

Genväg till

30 november 2009

Gizmo... // hemfärd...

God morgon!
Idag är de den blandade känslodagen då man både är
glad o ledsen på en o samma gång .
Är glad för att jag ska åka hem till mina älsklingar som jag
saknat som bara den under dessa 2 veckor jag har varit här uppe i umeå.
Tiden har både gått sakta och väldigt fort nu på slutet..



Det som gör det hela jobbigt är ju att åka ifrån min gizmo gumma och
jag vet att det kommer bli en o annan tår både under dagen men speciellt
ikväll. När jag ska åka o vi står där utanför tågstation o ska kramas o prata
och röka o säga hejdå.. usch får tårar i ögonen av att bara skriva om de
här ju.

Men jag ville tillägna denna bloggen till min Gizmo gumma Vibbe !

så här glada va vi när ja kom upp den 16e november....


Tack för att jag fick komma upp hit och umgås me dig och hjälpa dig med ditt
julstökande o annat smått o gott. Det var så kul att äntligen
få träffa dig igen efter så lång tid.
Men de ska inte ta lika lång tid tills vi ses nästa gång de måste vi lova varandra
Även om vi har haft o göra de flesta dagarna så har jag ändå tyckt de varit skoj o få umgås me dig..
Jobbigt o se dig må dåligt bara pga av allt ditt vatten o din lilla sömn du får varje natt.
Hoppas av hela mitt hjärta att de snart blir rätt på de så du kan få va piggare o sova bättre.
Kommer sakna dig något enormt .. man vänjer sig fort vid att vara van vid daglig kontakt eller hur ja ska förklara
men visst de finns telefon o internet men de är ju inte samma sak som att stiga upp på morgonen o dricka morgonkaffe me sin älskade vän hihi..
Men nu har vi iallafall fått ta igen all tid vi förlorat de senaste åren .
Så vi är uppdaterade om varandras liv osv.. =)


Älskar dig gumman o kommer sakna dig och vet att du kommer sakna mig med för vi har varit lite humörsvängiga båda två under söndagen hihi.. o känsliga
när vi titta på mamma mia filmen. men den är så bra o lite sorglig o fin o är man känslig så är man ju.




tack för allt ja fått av dig bla. plattång,böcker,kläder m.m. laaav joooo always and forever

Vet inte hur de kommer gå ikväll men de kommer va jobbigt o ja kommer garanterat gråta o du lika så.. men vi hörs på telefon under min resa o även på nätet
på tisdag morgon när ja får internet på hemvägen =)




är så glad för din skull att du o peter hitta varandra ni är så fina o goa tillsammans o snacka om skillnad jämfört me förr.. hihi så nu har vi båda hittat våra
själsfränder för livet. Plus att du o jag är vänner för livet. o jag tror ni kommer få en go liten tös när hon nu vill titta ut.. o hade om ja kunnat varit me dig vid din kommande förlossning .. men vi får väl se hur de blir me de.. e ju en bit o åka bara för att va doula hihi.. men vem vet vad vi får för oss.. hihi

Hade varit skoj o va me för då har jag fått äran vara med när mina 3 bästa vänner fått vars en dotter hihi.. så vem vet e jag med så kommer de ut en liten tjej på
2890gr haha för de har dom 2 första gjort =) som jag varit doula till.. :P

Älskar mina underbara vänner!!

Idag ska vi ta massa kort på oss o kolla igenom lite saker till o se om där e nåt mer jag vill ha o som ja kan få hihi.. men kan säga som så här att där får inte plats nåt mer
i min resväska så då får de bli pappkasse haha.. Annars blir de soffläge o charmed o bara slappa o prata o mysa hihi..

tack för två roliga veckor 16nov-30nov 2009!

Har ju även fått sen en del av umeå centrum ,sävar o er fina gård ..

Nu ska jag dricka kaffe me min gumma o tvinga henne o skicka över lite bilder till mig..

ta hand om varandra

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar