Min viktnedgång

Genväg till

7 november 2009

Lördag!!

Natten har varit hyfsat lugn och jag har fått sova en del så länge jag ligger på mage så går de bra förstår inte de egentligen för de flesta säger ju att om man har hosta så ska man ligga högt med huvud o en del av ryggen . Men det funkar inte för mig jag hostar minst om jag ligger på mage.. Det hör ju dock inte till min favoritsovställning då jag gärna vill ligga på sidan.. men de får gå de med.. Allt för att få sova och inte väcka halva hemmet pga att jag hostar.

Mannen min är iväg o hjälper en arbetskollega med hans bil så får väl se när han dyker upp igen =) Har själv varit uppe sen runt halv nio ca och tittat på animal planet o djurpoliserna där .. Fy vad hemska saker vissa människor utsätter sina såkallade husdjur. Usch man blir så ledsen när man ser sånt. Men som tur är så slutar det oftast lyckligt .

Sen har jag diskat ,dammsugat,plockat undan och bäddat sängen så nu har jag bara lite att damma och kanske sortera lite papper som jag samlat på hög för jag varit lat :P

Tiden rusar och nu är det bara 9 dagar kvar tills jag beger mig mot kallare breddgrader hahaha hela vägen upp till Umeå och TjockisGizmo!!

Nu är det många i vänskapskretsarna som ska ha bebis igen under 2010 =) Alltid babyboom nåt år och nu var de tydligen dags igen hihi =) Gratulerar er alla till er graviditet och kommande små bebisar !!

Nu ska jag inte uppehålla er mer just nu hihi

ha en mysig lördag

kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar