Min viktnedgång

Genväg till

29 oktober 2009

Gråta till en Technolåt!!!

Torsdag = inte gjort så mycke.. slappat mest o pratat i telefon.. Vill göra nagelförlängning för de där med lösnaglar fungerar ju inte i längden naglarna blir sletna o lösnaglarna går sönder o lossnar då o då .. Nån som vet nåt bra ställe som ändå håller hyfsat låga priser ??

Har iallafall fått plockat undan o diskat o tagit fram middag o bäddat sängen. Dammsugningen får vänta tills imorgon då jag ska tvätta oxå :D

Igår hade jag värsta utbrottet i köket då våra stekjärn har några för många år på nacken o steka falukorv i dom e dömt att misslyckas.. o när jag gjorde de igår .. så fick ja nog o slängde stekjärnet i vasken o skulle inte ha nån middag.. värsta trotsen haha.. Men mannen min gick ut o tog ett annat stekjärn av gjutjärn o stekte korvarna där typ utan problem förutom att dom fick lite mer färg än dom skulle hehe.. Så de blev middag ändå :P Mycke berodde nog på att jag va så svinigt trött o sen nåt som gick emot me matlagningen o mitt humör svek mig direkt.. Blev sängen vid 22tiden redan sen låg ja läste en stund o sen sov jag gott..

Idag blir det spagetti o köttfärssås till middag ovanligt i denna familjen va.. haha men de e ju gott tur man kan göra lite olika varianter på köttfärssås =)

Känner ni nån som gråter till en techno låt ??

Jodå denna kvinna kan de.. det är en låt som jag och min väninna Vibbe lyssna mycket på i samma veva som hon skulle flytta tillbaks till sitt hus en bit ovanför göteborg o den låten passa så bra då och redan då grät vi när vi lyssna o sjöng o hade oss i bilen. VI har inte TRÄFFATS på 4 år !! bara genom msn och telefonkontakt men den 23 november tar jag tåget mot Umeå för en återträff med min Gizmo hihi fy fan va kul de ska bli längtar som attan men tiden kommer gå fort så snart denna månaden tagit slut hihi.

Imorgon fyller mitt äldsta systerbarn hela 16år!! alltså dags för att övningsköra och det är nog det han längtat mest till än nåt annat hihi ... så snart ser man han ute på vägarna o kör o kör o kör.. med mamma brevid sig =)

Hoppas ni haft en bra dag !

kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar