Min viktnedgång

Genväg till

3 november 2009

Det Stämmer!!

God Middag!

Idag har jag mest slappat än så länge , har inte "ont" i halsen utan mer tjock i halsen nu o lite snuvig o nysig hehe.. Men men hitta massa vitaminer o kosttillskott osv i skåpet så de har ja tryckt i mig nu haha.. vill ju inte va sjuk .. ska bli värsta pillertrillaren på kosttillskott o vitaminer :P

Har suttit o spanat runt lite på facebook o lite andra bloggar , tittat på en av serierna jag följer troget :D , duschat .

Och på tal om dusch så måste jag ju verkligen säga att Nivea Diamond schampo o balsam var väldigt bra.. E första gången jag testa de nu och herregud vad håret blev mjukt av balsamen :D Har sett att Gizmo/Vibbe har rekommenderat de i sin blogg för längesen . Och sen köpte jag Barnängen pearl balsam o schampo o det tyckte jag var bra men sen kom jag på att det va ju nivea o inte barnängen vibbe rekommenderat så nu när dom hade de till fyndpris på citygross så köpte jag de för o testa.. Härligt mjukt är håret än så länge de e ju fortfarande vått sen duschen hihi.

Tack för tipset tjockisGizmo hahahaha.. har nytt smeknamn på dig nu :P laaav jooo

Om en stund ska jag plocka undan lite o kanske ta en svängom om med dammsugaren ser ut som de kan va en bra idé :P

Hoppas ni haft en bra dag och hoppas dagen fortsätter på ett bra vis :D

Over & Out

Kramizar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar