Min viktnedgång

Genväg till

10 november 2009

NattBlogg

En "röst i natten" snarare en text förvisso :P

Sitter här i soffan och tittar lite på teven och sen surfar jag rundor vid datorn ska snart krypa ner till min älskling i sängen :D

Måndagen har flötit på som vanligt har åtminstone känt mig lite bättre än igår så nu är de bara o hålla fingrar o tår att de är ännu bättre i morgon . Har inte gjort så jättemycket idag plockat undan och fixat lite här hemma som vanligt fast i långsammare takt, varit en sväng på netto med kuss , fixat middag,ätit,rökat med kuss, suttit vid datorn tittat på Ncis , suttit vid datorn , tittat på teve haha ja typ nåt sånt.

Nu om man tänker på att klockan är över 24.00 så är det bara 6 dagar kvar tills jag åker =) Hm måste nog börja fundera på och bestämma mig för vilken väska jag ska ha och vad jag ska ha med och hitta alla tillbehör till de som ska med om de behövs osv osv.. Kan nästan lova er att jag står här o har inte hittat ,letat el packat en pinal på söndag morgon hahahaha..

Får säga stort grattis till alla gravida i min vänskapskrets =) Går ju snart inte och räkna er på 10 fingrar så är de nån mer som är gravid tveka inte o säga de hihi :P
Kommer inte säga vem/vilka som väntar tillökning då somliga är "hemliga" än så länge men det är fullt förståeligt med tanke på risker och annat . Håller tummar o tår för er alla att allt går bra =)

Nej nu orkar jag inte skriva mer denna natt men återkommer säkert under morgondagen (idag) Tisdag :P

Kramizar o natti natti
sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar